تبدیل موتور انژکتروی به کاربراتی

۱۴۰۱/۹/۱۳

خیلی از افراد که به موتور های کاربراتی عادت دارند وقتی موتور انژکتوری سوار میشوند با مشکلاتی مواجه میشوند
مهمترین چالش موتور های انژکتوری روشن نشدن در صورت خرابی است که نیاز به دیاگ و مراجعه به تعمیر کار و .. است
در صورتی که موتور کاربراتی در بسیاری موارد با یک هل دادن ساده هم ممکن است روشن شوند !

هزینه تعویض موتور انژکتوری به کاربراتی

برای تغییر سیستم انژکتوری به کاربراتی شما نیاز دارید که موارید زیر را تغییر دهید و با گرفتن لیست قیمت قطعات زیر و همچنین دستمزد میتوانید حدودا بفهمید که برای این کار چقدر باید هزینه کنید

اگزوز کاملا باید عوض شود و اگزوز کاربراتی بیندازید
باک ساده ی کاربراتی باید بی اندازید ولی میتوانید باک کاربراتی هم تبدیل کنید به باک ساده که توصیه نمیشود ...
یک عدد کاربرات
رابط کاربرات
خرطومی هواکش کاربرات
بوبین ولتاژ کاربراتی
کویل کاربراتی
سیم کشی ساده برای کاربراتی
شارژر
ترانزیستور
مگنت بوبین
سیم گاز کاربراتی
شیر بنزین کاربراتی

تمام موارد بالا را باید حتما تعویض کنید تا موتور شما کاربراتی شود همچین قطعات اصلی نیز که انژکتوری هستند را باید نگه دارید زیرا برای تعویض پلاک به آن ها نیاز دارید

آیا تبدیل انژکتوری به کاربراتی قانونی است ؟

اگر موتور کاربراتی را به انژکتوری تبدیل کنید یا برعکس به دلیل اینکه در سند نوشته شده است انژکتوری موقع تعویض پلاک وقتی موتور در حال معاینه فنی است از تعویض پلاک جلوگیری میشود و شما باید دوباره موتور را به حالت اول بازگردانید یعنی دوباره انژکتوری کنید و بعد از تعویض پلاک میتوانید دوباره آن را به کاربراتی تغییر دهید
از نظر پارکینگ رفتن موتور یا سایر مراجع قانونی تا زمانی که مشکل خاصی ایجاد نکنید این کار احتمالا منعی ندارد ولی موقع فروش و تعویض پلاک حتما مشکل ایجاد میشود

 

..